אילו מתקנים יש בפארקים של דיסני?

  • by

מבוא: מהם סוגי המתקנים השונים בפארקי דיסני?

ישנם סוגים רבים ושונים של מתקנים בפארקי דיסני. הם כוללים טרמפים, בתי מלון, מסעדות וחנויות.

פארקי דיסני מציעים מגוון רחב של מתקנים לאורחים שלהם. אלה כוללים טרמפים, בתי מלון, מסעדות וחנויות.

פארקי דיסני מלאים באטרקציות, מסעדות ומתקנים אחרים. ישנם סוגים שונים של מתקנים בפארקי דיסני. הסוג הראשון הוא האטרקציה שהיא טרמפ או מופע שנועד לבדר את המבקרים. הסוג השני הוא המסעדה המספקת מזון ומשקאות למבקרים. הסוג השלישי של מתקן בפארקים של דיסני הוא החנות שמוכרת מזכרות כמו צעצועים, בגדים וסיכות למבקרים.

הקדמה: מהם הפארקים השונים של דיסני?

פארקי דיסני הם מקום נהדר לילדים ומבוגרים לבלות יחד. ישנם ארבעה סוגים שונים של פארקים של דיסני: דיסנילנד, וולט דיסני וורלד ריזורט, טוקיו דיסני ריזורט ודיסנילנד פריז.

דיסנילנד ממוקם באנהיים, קליפורניה. זהו פארק דיסני המקורי שנבנה בשנת 1955 וזה היה פארק השעשועים הראשון שהציג רכיבות שהתבססו על קריקטורות מצוירות.

אתר הנופש וולט דיסני וורלד ממוקם באורלנדו, פלורידה ויש בו שני פארקי שעשועים: Magic Kingdom Park ו-Epcot. הוא כולל גם שני פארקי מים (Typhoon Lagoon ו- Blizzard Beach), ארבעה מגרשי גולף, 27 מלונות, רובע קניות שנקרא Downtown Disney Marketplace ושלושה אזורי בילוי (Disney Springs).
לפרטים מורחבים בנושא של אילו מתקנים יש בפארקים של דיסני? ויורודיסני כדאי לגלוש לאתר disneyland.org.il

אתר הנופש טוקיו דיסני ממוקם בעיר אוריאסו, מחוז צ'יבה. אתר הנופש הזה

פארקי דיסני הם מקום בו תוכלו ליהנות מהקסם של דיסני. ישנם ארבעה פארקים שונים של דיסני, כלומר דיסנילנד, וולט דיסני וורלד, מרכז אפקוט וממלכת החיות.

דיסנילנד הוא פארק שעשועים באנהיים, קליפורניה והוא פארק דיסני המקורי. הוא נפתח ב-17 ביולי בשנת 1955. הפארק מחולק לחלקים כמו Main Street USA ו- Tomorrowland.

וולט דיסני וורלד הוא פארק שעשועים שנפתח ב-1 באוקטובר בשנת 1971 ויש בו ארבעה פארקי שעשועים, כלומר Magic Kingdom Park (נפתח ב-25 באוקטובר), Epcot (נפתח ב-1 באוקטובר), Animal Kingdom Park (נפתח ב-22 באפריל) והוליווד. אולפנים (נפתחו ב-1 במאי). השם וולט מתייחס לוולטר אליאס דיסני שהיה המייסד של החברה שבבעלותה פארק השעשועים הזה.

מה חדש או משופר בעדכונים האחרונים של וולט דיסני וורלד?

דיסני הוא שם נרדף לבידור משפחתי. וולט דיסני וורלד, בפלורידה, ארה"ב, הוא יעד תיירותי פופולרי עבור משפחות וילדים בכל הגילאים.

פארק ממלכת הקסם בוולט דיסני וורלד בפלורידה עבר הרחבה כדי לכלול אטרקציות וחוויות חדשות. הפארק כולל כעת את Toy Story Land, שיש לו שני רכיבות על פי נושאים של סרטי Pixar Toy Story 1 ו-2. הפארק כולל גם רכבת הרים בשם Slinky Dog Dash שמתפתלת בעולם החצר האחורית של אנדי בזמן שאתה רוכב על Slinky Dog's סלילים.

Epcot ב-Walt Disney World עברה גם הרחבה עם הוספת שני תחומים חדשים: Future World ו-World Showcase. Future World כולל אטרקציות כמו Spaceship Earth (נסיעה דמוית מכונת זמן), Mission

פארקי דיסני הם מקום שבו אנשים יכולים לברוח מההמולה של חיי היומיום. הם מציעים הזדמנות ליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

העדכונים האחרונים של וולט דיסני וורלד כוללים פיתוח חדש בוולט דיסני וורלד, עדכון על פרויקט דיסני ספרינגס ועוד.

התוספות האחרונות לוולט דיסני וורלד אינן מוגבלות רק לרכיבות חדשות ואטרקציות. יש גם מלון חדש בבנייה, כמו גם כמה אפשרויות סעודה מעודכנות לאורחים.

פיתוח חדש בוולט דיסני וורלד כולל את ארץ מלחמת הכוכבים: גלקסי's Edge אשר יגרום לאורחים להרגיש כאילו הם נמצאים בכוכב אמיתי מסדרת הסרטים. הארץ תכלול שתי אטרקציות מרכזיות, שאחת מהן תהיה על אי בו האורחים יכולים לחקור עם הדרואידים שלהם לפני שהם עולים