התמחות בבניית אתרים בוורדפרס

  • by

הקדמה: מדוע לוורדפרס יש כל כך הרבה אפשרויות?

וורדפרס היא מערכת חינמית בקוד פתוח לניהול תוכן המשמשת ליצירת אתרים או בלוגים. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2003 ומאז גדל בפופולריות.

הרוב המכריע של אתרי וורדפרס בנויים באמצעות פלטפורמת וורדפרס ולא פתרון מארח עצמי. המשמעות היא שהם מתארחים בשרתי WordPress.org ולא בשרת של המשתמש עצמו.

מאמר זה יבדוק את הסיבות מדוע אנשים בוחרים לבנות את אתר האינטרנט שלהם עם וורדפרס ומה הוא מציע להם כאפשרות CMS בחינם.
למידע נוסף אודות התמחות בבניית אתרים בוורדפרס נא לבקר באתר theglobalcompany.co.il

וורדפרס היא אפליקציית אינטרנט בקוד פתוח שפועלת על מסד נתונים של PHP ו-MySQL, מה שאומר שניתן להתקין אותה בכל שירות אירוח עם מפרטים אלה. זה גם מאפשר אפילו למשתמשים מתחילים להתקין, לעדכן או למחוק תוספים מתוך לוח המחוונים של הניהול ללא כל קידוד

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המשמשת למעלה מ-60 מיליון אתרים. זהו גם מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם, כאשר יותר ממחצית מכל האתרים המופעלים על-ידי CMS משתמשים בו.

למה לוורדפרס יש כל כך הרבה אפשרויות? התשובה פשוטה: וורדפרס היא לא רק CMS, היא פלטפורמה. זה מאוד גמיש וניתן להשתמש בו עבור כל סוג של אתר שתרצה ליצור.

היא הפכה לאחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים מכיוון שהיא מספקת דרך קלה ליצור אתר אינטרנט שנראה מקצועי וניתן לעדכן אותו במהירות בתוכן חדש.

מהו מפתח אתרי וורדפרס?

מפתח אתרי וורדפרס הוא אדם שמתמחה בבניית אתרים עם וורדפרס. הם אחראים על עיצוב, פיתוח והתאמה אישית של האתר.

מפתח אתרי וורדפרס צריך להיות מיומן בשפות תכנות HTML, CSS ו-PHP. הם גם צריכים להיות מיומנים בשפות תכנות JavaScript ושפות jQuery.

מפתח אתרי וורדפרס הוא מומחה שמשתמש בכישוריו כדי להפוך רעיון עסקי למציאות מקוונת.

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן המשמשת ליצירת אתרים, בלוגים וחנויות מקוונות. הוא שוחרר לראשונה ב-2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל. וורדפרס הפכה לאחד מבוני האתרים הפופולריים ביותר מכיוון שהיא קלה לשימוש, עם הרבה אפשרויות התאמה אישית.

מפתח אתרי וורדפרס הוא האדם שבונה אתרים בוורדפרס. הם מעצבי אתרים או מפתחי אתרים, או שהם משתמשים בתוכנת פיתוח אתרים כדי ליצור את אתרי האינטרנט שלהם.

משאבי עיצוב וורדפרס ליצירת אתרים מקצועיים בפחות מאמץ

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן (CMS) המשמשת גם כבלוג. מאמר זה מספק משאבים לבניית אתרים בוורדפרס.

מאמר זה מספק משאבים שימושיים לכל מי שרוצה ליצור אתר באמצעות וורדפרס. הוא כולל מידע כיצד לבחור את ערכת הנושא, התוספים והאירוח המתאים לאתר שלך. יש גם טיפים כיצד תוכל להפוך את האתר שלך למקצועי יותר בכמה לחיצות עכבר בלבד.

– https://www.wpsitebuilder.com/blog/2018/01/05/top-wordpress-design-resources

ישנם משאבי עיצוב וורדפרס רבים בחינם ליצירת אתרים מקצועיים בפחות מאמץ.

הראשון הוא תוכנת עיצוב הבלוג של וורדפרס. זהו כלי מקוון חינמי שעוזר לך לבנות אתר בלוג מקצועי תוך דקות ספורות. זוהי דרך מצוינת ליצור את האתר שלך ללא כל ידע בקידוד.

השנייה היא תוכנת הייעוץ שמציעה עצות כיצד להפוך את האתר שלך ליותר ידידותי למשתמש וידידותי למנועי חיפוש. העצה כוללת טיפים כיצד ליצור כותרת אטרקטיבית, להוסיף אייקונים של מדיה חברתית ולבצע אופטימיזציה של תמונות למהירות וקידום אתרים.

השלישי הוא אוסף ערכות הנושא החינמיות של וורדפרס שמציע ערכות נושא באיכות גבוהה בקטגוריות שונות כגון עסקים, אוכל, צילום וכו', כאשר חלקן הן ערכות נושא רספונסיביות או תבניות מוכנות לרשתית.

כיצד לבחור את נושא האתר המתאים לצרכים שלך?

וורדפרס היא מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר ולכן יש לה ספרייה ענקית של ערכות נושא שתוכלו לבחור מהן. ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הנושא עבור האתר שלך.

חלק מהגורמים שיש לקחת בחשבון הם:

-הפריסה של האתר שלך,

-ערכת הצבעים,

-העיצוב והסגנון,

-הפונקציונליות של הנושא וכיצד הוא מתאים לצרכים שלך.

בחירת הנושא הנכון היא שלב מכריע בבניית אתר אינטרנט. זה הרושם הראשוני שמקבלים מהאתר שלך ומכאן שהוא צריך להיות מספיק טוב כדי להשאיר רושם מתמשך על המבקר.

במאמר זה נדבר על איך לבחור את הנושא המתאים לאתר שלך. כמו כן, נדון בכמה מהנושאים הפופולריים ביותר הזמינים כיום וביתרונות והחסרונות שלהם.