יוצאים לחופשה בבוקרשט ומתכננים לבקר במלון אמבסדור בוקרשט

  • by

מהו מלון אמבסדור בוקרשט ומה מייחד אותו?

מלון בוקרשט אמבסדור הוא מלון יוקרתי בלב בוקרשט. למלון היסטוריה עשירה החל משנת 1872. הוא נבנה על ידי האדריכל ויקטור בורז'ואה ועיצובו נוצר בהשראת אדריכלות הרנסאנס האנגלית. הבניין ממוקם במרכז בוקרשט, קרוב למוזיאון הלאומי לאמנות ואתרי תרבות נוספים.

מלון בוקרשט אמבסדור הוא אחד המלונות היוקרתיים ביותר ברומניה והוא הוכר כאחד המלונות הטובים באירופה. הוא מציע חוויה ייחודית עם שירות איכותי, מטבח מעולה, חדרים וסוויטות מפוארים, טיפולי ספא והזדמנויות לחקור את התרבות של רומניה באמצעות תערוכות אמנות או הצגות תיאטרון.

מלון בוקרשט אמבסדור הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בלב בוקרשט, רומניה. זהו אחד המלונות המפוארים בעיר ויש לו הרבה מה להציע לאורחיו. במלון 318 חדרים בסך הכל, בהם 11 סוויטות ו-2 סוויטות נשיאותיות.

מלון בוקרשט אמבסדור הוא ציון דרך איקוני בעיר הבירה של רומניה, בוקרשט. הוא נבנה בשנת 1885 על ידי האדריכל פיטר אנטונסקו והוא נקרא במקור "הוטל סנט פטרסבורג". הבניין עבר שינויים ארכיטקטוניים רבים לפני שהפך למה שהוא היום – אחד המלונות היוקרתיים ביותר ברומניה.

המלון מציע גם 4 מסעדות שונות עבור האורחים לסעוד בהן – 3 עבור מטבח בינלאומי ואחת עבור מטבח מקומי – כמו גם 6 ברים, בריכה מקורה עם נוף פנורמי מהחלונות שלה, שירותי ספא ומתקני מועדון בריאות, חדרי ישיבות שיכולים להכיל עד 1000 אנשים בו זמנית, 24 שעות ביממה

מה הייחודי במלון אמבסדור בוקרשט

מלון אמבסדור בוקרשט הינו מלון מפואר הפתוח כשנה. הוא ממוקם בלב בוקרשט, בסמוך לעיר העתיקה ולכל האטרקציות שיש לה להציע. המלון מציע למטיילים עסקיים וגם לנופשים מרחב בו הם יכולים להרגיש בבית וליהנות.

מלון אמבסדור בוקרשט ממוקם בלב בוקרשט, בסמוך לעיר העתיקה ולכל האטרקציות שיש לה להציע. המלון מציע למטיילים עסקיים וגם לנופשים מרחב בו הם יכולים להרגיש בבית וליהנות.

מלון אמבסדור ממוקם בלב בוקרשט, רומניה. זהו אחד המלונות הוותיקים בבוקרשט והוא שופץ בשנים האחרונות. המלון מציע מגוון שירותים לרבות מסעדה ובר, חדרי ישיבות, מרכז כושר, סאונה, סולריום ובריכה.

מלון אמבסדור שופץ לאחרונה והוא מציע מגוון שירותים לרבות מסעדה ובר, חדרי ישיבות, מרכז כושר, סאונה, סולריום ובריכה.

יום 2 בבוקרשט

היום הבא התחיל בביקור במוזיאון האיכר הרומני ולאחר מכן במוזיאון הלאומי לאמנות. המוזיאון שוכן במבנה שנבנה במקור כביתן תערוכות לתערוכת פריז העולמית בשנת 1937. זהו אחד המוזיאונים הגדולים ברומניה ויש בו שני אולמות גדולים, שניים קטנים יותר וספרייה.

למוזיאון הלאומי לאמנות יש שלושה אוספים נפרדים: ציורים, פסלים ורישומים. ישנן גם גלריות המוקדשות לאמנות רומנית מהמאה ה-19 ולאמנות רומנית מודרנית משנת 1945 ואילך.

התרשמתי מאוד מהמוזיאון הזה בהתחשב בגודלו – הוא לא ענק כמו כמה מוזיאונים אחרים שהייתי בהם אבל יש בו כמה יצירות מרשימות באמת.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של המלונות הטובים ביותר ברומניה ויוצאים לחופשה בבוקרשט ומתכננים לבקר במלון אמבסדור בוקרשט יש לגשת לאתר avanova.co.il

ביום השני בבוקרשט, מלון אמבסדור הוא התחנה הראשונה שלנו. מלון אמבסדור ממוקם על גבעה המשקיפה על העיר ומציע נופים עוצרי נשימה של בוקרשט.

למלון היסטוריה עשירה החל משנת 1894 כאשר הוא נבנה כבית פרטי למלכת מארי מרומניה. המלכה רצתה לגור ליד בנה המלך קרול השני, שגר בארמון קוטרוצ'ני, אז היא הזמינה לעצמה את בניית הארמון הזה. בשנת 1925, המלך פרדיננד הראשון מת ואשתו המלכה מארי תרמה את הרכוש כדי לשמש כשגרירות לכל מדינה שתרצה לכונן יחסים דיפלומטיים עם רומניה.

בשנת 1948, כאשר המלך מיכאל הראשון השתלט על אביו המלך קרול השני, הוא תרם את הבניין לשמש שגרירויות וקונסוליות זרות ברומניה.

בניין זה ראה שינויים רבים לאורך זמן אך הוא עדיין נותר אחד המבנים האייקוניים ביותר של בוקרשט כיום עם הארכיטקטורה היפה ועיצוב הפנים המדהים שלו.

האווירה של מלון אמבסדור בוקרשט

מלון אמבסדור בוקרשט הוא מלון יוקרה אשר תוכנן להיות נווה מדבר של שלווה ושלווה. האווירה של מלון אמבסדור בוקרשט היא כזו שמסבירת פנים ומזמינה. האווירה היא כזו שמרגיעה ומרגיעה.

מלון אמבסדור בוקרשט הוא אחד המלונות המפוארים ביותר בבוקרשט. הוא ממוקם במיקום יוקרתי, קרוב למרכז העיר ובמרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה. האווירה של מלון זה היא אלגנטית, מתוחכמת ומודרנית.