ביגוד עם לוגו – מי צריך את זה?

  • by

אין שום דבר מעניין בבגדים עם לוגו. למעשה, בדרך כלל יש בזה משהו ממש דביק. לעולם לא הייתי רוכש פריט כזה בעצמי עד שהמצאתי את רשימת הסיבות הזו למה לא צריך בגדים עם לוגו, וכנראה שגם לא.

לעולם לא אקנה בגדים עם לוגו. אני לא מעוניין לנסות להשוויץ במותג שבחרתי. אני לא רוצה ללבוש חולצת טריקו של נייקי כשאני עושה סידורים.

בגדים עם לוגו זה משהו שאנחנו רואים בכל מקום, אבל זה לא תמיד הרעיון הכי טוב.

אין שום דבר מעניין בבגדים עם לוגו. למעשה, בדרך כלל יש בזה משהו ממש דביק. לעולם לא אקנה בגדים עם לוגו.

כולנו יודעים שסמלים הם צורת השיווק הבולטת והנראית ביותר עבור כל חברה בעולם כיום. זה הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, ואנחנו רואים את זה על כל דבר, ממכוניות ועד כוסות קפה, מבנים ועד בגדים. לוגו יש בכל מקום והם כבר שנים רבות.

אבל למה? מדוע חברות מדביקות את הלוגו שלהן על כל מוצריהן? התשובה פשוטה: כי הם עובדים! לוגו משמשים כסוג של מודעות למותג, והם עוזרים לצרכנים לזכור מי יצר את המוצר שהם כל כך אוהבים.

הקדמה: מדוע מותגים צריכים לבטל את הלוגו

מותגים צריכים לבטל את הלוגו כי זה כבר לא סימן לאיכות. כעת יש סיכוי גבוה יותר שאנשים יקנו בגדים שאין עליהם לוגו. הסיבה לכך היא שסמלים אינם אמינים כמו פעם.

הלוגו של החברה הוא סימן לאיכות כבר עשרות ואף מאות שנים, אך הוא איבד מערכו בימינו. סקר שנערך על ידי אוניברסיטת קולומביה הבריטית בקנדה גילה כי 50% מהאנשים חושבים שמותגים ללא לוגו אמינים יותר מאלה עם לוגו.

יתר על כן, אותו סקר הראה ש-45% מהאנשים מתחשק לקנות בגדים בלי שום לוגו עליהם גורם להם להרגיש יותר ייחודיים ומיוחדים.

בגדים עם לוגו – מי צריך את זה?:

לוגו על בגדים הוא טרנד שקיים די הרבה זמן. לעתים קרובות משתמשים בו כדי לזהות את המותג ולהפוך את הבגדים למזוהים יותר. עם זאת, בעידן הנוכחי, כשאנשים כל כך רגילים לראות לוגואים בכל מקום, ייתכן שאחד על הבגדים שלך לא יהיה יעיל כמו פעם. מותגים צריכים לבטל את הטרנד הזה כי אין לו יותר יתרונות עבורם.

ישנן סיבות רבות מדוע עלינו להפסיק להשתמש בלוגו על בגדים. אחד מהם הוא שהמותגים כבר מוכרים מדי ואין צורך בלוגו נוסף על המוצרים שלהם. סיבה נוספת היא שאנשים כל כך רגילים לראות לוגואים בכל מקום עכשיו – לא ממש אכפת להם מהם יותר

סיבה מס' 2: אתה תישפט על ידי כל אדם אחר שיכול לראות את שם מותג הלוגו על הבגדים שלך

הצורך שיהיה לוגו על הבגדים שלך אינו הכרחי. אתה לא צריך לדאוג לשיפוט של אנשים אחרים כי זה רק לוגו וזה לא מגדיר אותך כאדם.

אם אתם רוצים להתבלט, עשו משהו שהוא ייחודי ושונה, כמו למשל ללבוש בגדים עם לוגו. זה יגרום לך להתבלט בקהל ואנשים יזכרו את מותג הבגדים שלך.
למידע מורחב בתחום של בגדים ממותגים וביגוד עם לוגו – מי צריך את זה? כדאי לגשת לאתר giveaway.co.il

לוגו הוא סמל או עיצוב המזהה את החברה. הוא משמש ליצירת זהות לחברה ולהפיכתה לזיהוי בקרב המתחרים. הלוגו מעוצב בדרך כלל על ידי אדם או צוות של אנשים על מנת לייצג את הערכים והאידיאלים של החברה.

השימוש בלוגואים על בגדים קיים מאז תחילת המאה ה-19. באותו זמן, סמלים שימשו רק על סווטשירטים ובגדים דמויי סווטשירט אחרים מכיוון שהם לא היו יקרים כמו שהם עכשיו. כיום, לחברות כמו נייקי, אדידס, פומה, לקוסט, ראלף לורן ועוד רבות אחרות יש קווי לבוש משלהן עם הלוגו המודפס עליהן.

הרעיון מאחורי מותגים אלה המשתמשים בבגדים עם לוגו הוא להגביר את הכרת המותג בקרב צרכנים ולקוחות פוטנציאליים ב

סיבה מס' 3: מיתוג בגדים הוא ההפך מנצחיות ואומנות איכותית

ביגוד עם לוגו הוא ההפך מנצחיות ואומנות איכותית.

בעולם של היום, ישנם מותגים רבים המסוגלים לייצר ביגוד איכותי ללא שימוש בלוגו. מותגים כמו Jil Sander ו-Céline יצרו קווי לבוש ללא לוגו עליהם.

הרעיון מאחורי זה היה ליצור פריט שהוא נצחי, ולא קשור לטרנד או אופנה ספציפיים.

זה מה שהפך את המותגים הללו למצליחים כל כך מלכתחילה.

לבוש הוא סוג של ביטוי עצמי. זו הסיבה שיותר ויותר אנשים בוחרים ללבוש בגדים עם לוגו, מכיוון שהם רוצים להראות את הסגנון שלהם. מה שהאנשים האלה לא מבינים הוא שמיתוג הבגדים הוא ההפך מנצחיות ואומנות איכותית. בגדים זולים נשחקים מהר, מה שהופך אותם לבזבוז כסף בטווח הארוך.