כדאי לבנות אתר בחינם?

  • by

כפי שאתה יכול לדמיין, בוני אתרים רבים מציעים תוכניות חינמיות לבניית האתר שלך, וזו אחת הדרכים הקלות ביותר לעשות זאת היא לבחור את אחד מבוני האתרים הטובים ביותר, להירשם לתוכנית בחינם עבור השירותים המועדפים עליך ולאחר מכן לבנות את אתר בעצמך. אם אתה רוצה ליצור אתר לעצמך או לעסק שלך, אתה יכול לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים.

כאן אנו עוברים על השלבים הנדרשים לשם בניית אתר בחינם גם אם אינך מתמצא בטכנולוגיה, תוכל ליצור כל סוג של אתר בתקציב מצומצם הודות לכלים השונים ברשת. עם זאת, אם אינכם יודעים אילו כלים תצטרכו לבניית אתר, רוב הסיכויים שתחצו את התקציב שלכם לדברים שלא תצטרכו.

בסוג האתר שאתה רוצה ליצור חשוב לדעת אילו כלים תצטרך כדי להתאים אותו. כשתהיה מוכן לבנות את האתר שלך חפש שם דומיין מתאים ב-domains.google והתחל לבנות את האתר שלך. אוקיי, עשית את כל המחקר שלך, אתה יודע מה אתה רוצה, ועכשיו אתה מחליט להשתמש בבונה אתרים בחינם כדי ליצור אתר אינטרנט פונקציונלי במלואו עם שם הדומיין שלך, נגיש לחלוטין לאחרים.

הדבר היחיד שאתה צריך זה 1-2 שעות של זמן פנוי כדי למלא את המדריך וליצור אתר אינטרנט. הצעד הראשון ליצירת אתר חינמי עם Coi הוא להירשם לחשבון גם כן.

לאחר מכן, תישאל אם אתה בונה אתר עסקי או אישי. אם יוצרים אתר עבור חברה, שם הדומיין שלך חייב להתאים לשם החברה שלך.

כמה זמן לוקח לבנות אתר בחינם?

בגדול זה תלוי המון בכמה חומר תרצו להכניס לאתר, אם מדובר על אתר בסיסי המכיל: דף בית, אודות, גלריית תמונות וצור קשר, זמן בניית  האתר אמור לקחת לכם כשעה, לא יותר מזה.

שימוש באתר פשוט בן עמוד אחד עם כתובת דוא"ל מספר טלפון ואולי כתובת העסק שלך הוא כל מה שאתה צריך, אתר חינמי יכול לפשט מאוד את תהליך העיצוב, ההתאמה האישית והיצירה. בוני הדפים החינמיים האלה בדרך כלל לא נותנים לך שליטה פרטנית.

מכיוון שהפונקציה העיקרית היא אתר בן עמוד אחד, מפתיע שהוא יכול להיפטר מכלים וכפתורים רבים שבוני אתרים אחרים צריכים. רוב בוני האתרים עושים זאת בקלות רבה, ולרבים יש אפילו תבניות לתוכן כגון דפי יצירת קשר ודפי שירות. בין אם אתה רוצה ליצור אתר כדי להציג את העסק שלך או רוצה לשתף משהו באינטרנט, בוני אתרים יכולים לעשות זאת בקלות.

כאשר יש לך אתר שנוצר על ידי מישהו אחר (או אם אתה יכול לעשות את זה בעצמך בלי בונה) אתה יכול ממש לארוז ולהעביר אותו למקום אחר אבל בזמן שאתה רוצה לשנות את המארח (וסביר להניח שתעשה זאת שיניתי 4 פעמים ב-15 השנים האחרונות) לא תוכל לשמור את האתר שלך. כן, אתה יכול ליצור אתר ב-Coi.

אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת להגיע לאנשים באינטרנט, אבל אולי אין לך את הכסף כרגע לשלם עבור אתר אינטרנט. כעת, לאחר שראינו שניתן ליצור אתר אינטרנט בחינם, אולי תרצה לשאול אם אתה יכול גם ליצור חנויות מקוונות בחינם אם אתה מחפש חנות מקוונת. ודא שמסחר אלקטרוני כלול בבונה האתרים החינמי המועדף עליך.

כפי שראינו לעיל ספקים רבים של בניית אתרים בחינם יציגו פרסומות עבור העסק שלהם או אחר באתר האינטרנט החינמי שלך מבלי להיראות מקצועי. ברוב המקרים, המודעות יתמקדו בונה האתרים החינמי שבו אתה משתמש – לא תקבל תשלום ממבקרים שילחצו עליהם. כאשר אתה עסק חדש ודל בכסף אבל יודע שאתה צריך אתר אינטרנט לשלוח אליו אנשים, זה רק טבעי לחפש את האפשרות הזולה ביותר.

למרות שבוני אתרים ו-CMS מספקים את היכולת להפעיל ולנהל פרויקטים שלמים כמעט בחינם הם לא לגמרי בחינם. בקר בדף בניית האתרים שלנו כדי ללמוד על שירותי Google בחינם (כגון Blogger ו-Google Sites) וכלים בתשלום (כגון Wix ו-Coi) שיכולים לעזור לך לבנות כל דבר מאתר נקי ופשוט ועד לחנות מקוונת אמינה. לבסוף, נראה לך כיצד ליצור אתר אינטרנט בחינם בשתי הפלטפורמות הפופולריות ביותר.

בהתאם למוצרי הפרימיום שתבחר העלות להקמת האתר שלך יכולה לנוע בין 29 ל-49 ש"ח לחודש עבור אתר בסיסי. עם זאת, בשנים האחרונות ההתקדמות הטכנולוגית הביאה לכך שהכל השתנה וכיום זה יותר מהאפשרי ליצור אתר אינטרנט בחינם מבלי להוציא שקל. כיום כל אחד יכול ליצור אתר אינטרנט בחינם, ללא קשר למיומנויות הטכניות, ידע התכנות או הניסיון שלו בעיצוב אתרים.

כדי לשמוע פרטים נוספים בנושא של כדאי לבנות אתר בחינם? עליך לבקר באתר