למה מומלץ לשווק באמצעות קידום ממומן בגוגל?

  • by

הקדמה: מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום המאפשר לעסקים לקדם את העסק שלהם בגוגל. סוג זה של פרסום נקרא גם גוגל אדוורדס.

ישנם סוגים רבים ושונים של מודעות שבהם תוכל להשתמש כדי לקדם את העסק שלך בגוגל. אלה כוללים מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו ומודעות קניות.

סוג המודעה הפופולרי ביותר הוא מודעת הטקסט מכיוון שיש לה את שיעור העלות הנמוך ביותר לקליק ושיעור ההמרה הטוב ביותר עבור מפרסמים. דבר שחשוב לציין לגבי סוג זה של מודעות הוא שאין לה מגבלת זמן כמו שיש לסוגים אחרים של מודעות. המשמעות היא שאתה יכול להפעיל את אותה מודעת טקסט שוב ושוב על מנת להגדיל את הסיכויים שלך לגרום לאנשים ללחוץ עליה או לקנות את המוצרים או השירותים שלך.

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום שמשולם על ידי גוגל. ניתן למצוא אותו בחלק העליון של דפי התוצאות של מנועי החיפוש ובצד ימין של העמוד.

קידום ממומן בגוגל משמש בדרך כלל לקידום אתר, אפליקציה או תוכן דיגיטלי אחר של העסק. זה יכול לשמש גם למטרות שיווקיות, כגון כאשר חברה רוצה לקדם את שחרור המוצר האחרון שלה.

הקדמה: מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום שבו גוגל משלמת עבור קידום מוצר או שירות בתוצאות החיפוש שלו. זה נקרא "קישורים ממומנים" מכיוון שגוגל ממקמת קישורים אלה בחלק העליון והתחתון של תוצאות החיפוש, ממש מעל הקישורים האורגניים.

הדרך שבה פועלים קידום מכירות ממומן בגוגל היא שמפרסמים מציעים הצעות על מילות מפתח הקשורות למוצרים ולשירותים שלהם. הצעות המחיר מבוססות בדרך כלל על עלות לקליק (CPC) או עלות לאלף הופעות (CPM). כאשר משתמש לוחץ על אחד מהקישורים הממומנים הללו, הם מופנים לאתר של המפרסם.

קידום ממומן בגוגל הוא דרך לפרסם בגוגל. ניתן לעשות זאת באמצעות שימוש ב-Google Ads, AdWords וצורות פרסום אחרות.

מומלץ לשווק באמצעות קידום ממומן בגוגל מסיבות רבות. אחת הסיבות היא שזה עולה פחות משיטות שיווק מסורתיות כמו מודעות דפוס ופרסומות בטלוויזיה. סיבה נוספת היא שהיא מספקת לך יותר שליטה על מסע הפרסום שלך מאשר שיטות שיווק מסורתיות.

מקרה מבחן 1 – "איך שיווק משפיענים חסך למותג זה 300 אלף דולר"

קידום ממומן בגוגל הוא טקטיקה שיווקית שמומלצת על ידי מומחים רבים. הסיבה לכך היא כי זוהי דרך חסכונית מאוד לקדם מותג. זה לא דורש עלויות מראש וניתן לעשות את זה בכל עת של השנה.

החלק הטוב ביותר בקידום ממומן בגוגל הוא שניתן לעשות זאת בכל תקציב, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת לעסקים קטנים ולסטארט-אפים.

הוכח שקידום ממומן בגוגל עובד על ידי חסכון של 300,000 דולר של חברה אחת בעלויות שיווק. חברה זו הצליחה להגדיל את הכנסותיה ממיליון דולר ל-3 מיליון דולר תוך שנתיים בלבד בעזרת קידום ממומן של גוגל.

המאמר מתחיל בתיאור מקרה של חברה שהצליחה לחסוך 300,000 דולר באמצעות שיווק משפיענים.

לאחר מכן המאמר ממשיך ומסביר כיצד ניתן להשתמש בקידום ממומן בגוגל כדי להשיג נראות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש.

הוא גם דן כיצד חברות יכולות להשתמש בטכניקה זו כדרך ליצירת לידים, בניית מודעות למותג והגדלת המכירות.

מקרה מבחן 2 – "5 דרכים להשתלט על Quora עם Google Ads"

קידום ממומן בגוגל הוא סוג של פרסום שמתבצע באמצעות קישורים ממומנים בעמוד מנוע החיפוש של גוגל. הרעיון מאחורי שיטה זו הוא לקדם את התוכן או האתר שלך לאנשים שמחפשים מידע קשור. זוהי דרך מצוינת למשוך מבקרים לאתר שלך ולהגדיל את הנראות שלך בדפי תוצאות של מנועי החיפוש.

ישנם יתרונות רבים של קידום ממומן בגוגל:

היתרון הראשון הוא שזה עוזר לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שלא היו מוצאים אותך בערוצים אחרים. המשמעות היא יותר תנועה והמרות לעסק שלך.

שנית, זה מאפשר לך לקבל שליטה רבה יותר על המקום שבו המודעות שלך מוצגות, מה שאומר שאתה יכול למקד למילות מפתח או שאילתות ספציפיות עם רלוונטיות גבוהה לעסק שלך.
עבור עוד מידע על למה מומלץ לשווק באמצעות קידום ממומן בגוגל? וקידום אתרים בגוגל באפשרותך לבקר ב- webby.co.il

ראינו שקידום ממומן בגוגל הוא דרך מאוד יעילה לשיווק. במקרה של Quora, מומלץ לשווק באמצעות קידום ממומן בגוגל כי יש לו יחס המרה גבוה ועלויות נמוכות.