מהי הסרת שיער בלייזר ?

  • by

תהליך הסרת שיער בלייזר כולל שימוש בקרן אור מרוכזת, או במילים אחרות- לייזר, להסרת השיער מחלקי גוף שונים. ניתן להסיר שיער לא רצוי בלייזר ממגוון מקומות, כולל הפנים, הסנטר, הגב, הידיים, בית השחי וקו הביקיני. שערות כהות וגסות יכולות להיות מוסרות על ידי הלייזר מבלי לפגוע בעור שמסביב. שבריר שנייה הוא כל מה שהלייזר צריך כדי לטפל כל פעם בזקיק שערה אחר. אזורים גדולים יותר כמו הגב או הרגליים עשויים לדרוש טיפול ארוך יותר, בעוד שחלקים קטנים יותר כמו השפה העליונה יכולים להיעשות תוך פחות מדקה. 

איך להתכונן להסרת שיער עם לייזר

צריך להתכונן לתהליך הסרת השיער בלייזר. זה טיפול שדורש הכשרה כדי שהוא יתבצע באופן נכון. מומלץ להימנע מהסרות שיער בשיטות שונות כמו שעווה ומריטה במשך שישה שבועות לפני טיפול הסרת שיער בלייזר. זאת על מנת שהלייזר יוכל לתפוס את שורשי השערות, אשר נהרסים באופן זמני באמצעות מריטה או שעווה. בנוסף, עליכם לא להיחשף לשמש במשך שישה שבועות לפני ואחרי הטיפול. חשיפה לשמש מפחיתה את יעילות הסרת השיער בלייזר ומגבירה את הסיכון לבעיות הקשורות לטיפול. בעת הטיפול קרן לייזר תיספג בפיגמנט השיער שלכם. זקיק השיער הזה ייפגע מהפיכת האור לחום. הפגיעה תגרום לשיער להפסיק לצמוח. תהליך זה לוקח מספר מפגשים.

יתרונות הסרת שיער בלייזר

  1. בניגוד לשיטות הזמינות להסרת השיער כמו גילוח או שעווה, טיפול בלייזר מספקת ירידה בצמיחת שיער לטווח ארוך או אפילו לצמיתות. הצפיפות ועובי השיער יורדים משמעותית לאחר מספר טיפולים.

  2. הלייזר מתמקד בפיגמנט המלנין, או שערות כהות וגסות, ולא פוגע בעור שמסביב. ניתן לטפל במספר שערות בבת אחת על ידי כל קרן לייזר תוך ננו-שניות. התהליך הוא אופציה מצוינת עבור אזורי טיפול קטנים וגדולים כאחד, בגלל המהירות והיעילות שלו.

  3. הסרת שיער בלייזר היא טיפול שניתן ליישם על הפנים, הידיים, הרגליים, קו הביקיני ואזורי גוף נוספים. הוא מספק שיטה יסודית להסרת השיער הלוקחת בחשבון את הדרישות האישיות של כל אדם. זה מפחית את הצורך בגילוח שוטף ובטיפולי שעווה, מה שמביא לחיסכון בזמן, בעלויות ובאי נעימות סביב צמיחת השיער.

  4. בעזרת הלייזר ניתן להיפתר מגירוי העור ומשערות חודרניות קשות שנגרמות על ידי טכניקות קונבנציונליות. מכיוון שהסרת השיער בלייזר מכוונת ישירות לזקיק השיער, היא מפחיתה באופן דרמטי את השכיחות של שערות חודרניות. לאנשים שיש להם עור רגיש או עם נטייה לשיער חודרני, זה פתרון מצוין. הסרת שיער בלייזר מציעה חוויה נעימה ומהנה יותר עבור התהליך.

  5. בניגוד להנחה הרווחת, לא כל גווני העור יכולים להפיק תועלת מהסרת השיער בלייזר. התוצאות הטובות ביותר מושגות על ידי בעלי עור בהיר יותר ושיער כהה יותר, אם כי אנשים עם כל סוגי העור יכולים להיות מטופלים בגלל ההתפתחויות בטכנולוגיית הלייזר. 

התהליך שלב אחר שלב של הסרת השיער בלייזר

חובה להקפיד על הוראות טרום טיפול על מנת למקסם את תוצאות הסרת השיער בלייזר. 

כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית, יש לגלח את השיער באזור היעד ביום הטיפול. בזמן הטיפול יש להגן על העיניים מאור הלייזר על ידי חבישת משקפי מגן מתאימות. 

בעת הטיפול מעבירים את קרן אור הלייזר על האזור, תוך הבזקי אור קצרים ומהירים, אשר פוגעים ישירות בזקיק השיער, וכך מקבלים את התוצאה הרצויה. 

להזמנת תור לטיפול מקצועי צרו קשר עם מכון 4MP.