פתיחת סתימה באסלה – עשה זאת בעצמך

פתיחת סתימה באסלה

להלן שלוש דרכים לא שגרתיות לפנות צינורות שירותים סתומים. נסה להשתמש במקל אינסטלציה או מקדחה (ניתן להשיג בחנויות עשה זאת בעצמך או באמזון) כדי לפתוח סתימה בצנרת האסלה. שיטת הסבון והמים החמים היא דרך פופולרית לפתיחת סתימות באסלה ללא משאבה.

כדאי גם לשטוף את המשאבה במים חמים לפני השימוש שכן זה ישחרר את הגומי על המשאבה לאטימה טובה יותר

במקום זאת, הורידו את המשאבה לתוך האסלה בזווית קטנה כדי שהמשאבה תתמלא בכמה שיותר מים. אם האסלה כבר מלאה, הסר ידנית מספיק מים כדי להשתמש במשאבה מבלי להתיז או לשפוך במהלך תהליך ההשריה.

לאחר שהוצאת מספיק מים

כדי שתוכל להגיע לאסלה עם היד ולבצע פתיחת סתימה באסלה מבלי לגרום לה לעלות על גדותיה, תפוס בקבוק פלסטיק גדול. הנח את האגודל על צוואר הבקבוק והכנס את הקצה העליון של הבקבוק לשקע בתחתית האסלה. כעת הכנס את הקצה הפתוח של הבקבוק לאסלה והטבל אותו במרץ למעלה ולמטה, וודא שהוא יישאר שקוע לחלוטין.

אחרי שהוצאתם חלק מהמים כדי שתוכלו לטבול את היד באסלה כדי שהמים לא יפלו הצידה, קחו בקבוק פלסטיק גדול וחתכו את התחתית.

אם נשאר מעט נוזל בשירותים מלכתחילה

שפכו אותו לתוך דלי או סיר עם מים חמימים (לא רותחים). אם האסלה הסתומה שלך סתומה לאחר מספר ניסיונות לתקן את הבעיה, הסר לפחות מחצית מהמים מהאסלה. אם האסלה הסתומה שלך שקעה בהצלחה, אתה אמור לראות את מפלס המים באסלה יורד. אם האסלה שלך סתומה עם יותר מדי נייר טואלט, לפעמים פשוט השאר את האסלה מלאה לכמה שעות.

או המתן כמה שעות

או השאר את השירותים פתוחים כל הלילה, ואז נסה לשטוף שוב ולראות אם זה פותר את הבעיה. כמובן, לנסות הוא מעשי רק אם יש לך חדר אמבטיה נוסף עובד בבית.

אם ניסיתם מים חמים ושטפתם את האסלה רק פעם אחת, והאסלה מתמלאת מחדש אבל הסתימה נשארת, האפשרות הבאה שלכם היא לשים כפפות גומי ולראות אם אתם יכולים לפנות את הסתימה, אבל לא. אם כל האמור לעיל לא עובד, אתה יכול לנסות לשבור את הבלוק עם לחץ מים.

אם ניתן להוריד את המים באסלה  אך הסתימה נמשכת

מלאו את האסלה במים, חזרו למפלס האסלה הסטנדרטי והתחילו שוב לצלול. אתה אמור להיות מסוגל לראות את המים זורמים לשירותים אם החסימה מוסרת. יש להקפיד לצלול כך שהפרסה תוארך החוצה ולא נדחף יותר למטה. השתמש בבוכנת האסלה עם אוגן כדי לדחוף מים דרך האסלה, ללכוד אותנו ולהזיז את הבלוק.

הכנס את צינור הספירלה לאסלה

הפעל את מכונת שטיפה בלחץ ותראה את הצינור מושך לאורך הצינור עד שהוא מגיע לבלוק. הכנס את הסוג המקצועי יותר לאסלה על ידי סיבוב איטי של הכפתור בקצה עד שתמצא את הבסיס ותחורר את הבסיס.

במקרה כזה, כדי שלא תהיה לכם אסלה סתומה ורצפת שירותים מוצפת, הסר את מכסה הבור ולחץ כלפי מטה על הלשונית, שהיא עניין מגומי. אם האסלה דולפת מים, רז שירותי אינסטלציה מציע להסיר את מכסה הבור ולסגור את ברז האסלה בהקדם האפשרי.

אם חסימה אינה אופציה מהירה מספיק

סגור (סובב ימינה כדי לכבות) את אספקת המים לשסתום הניקוז, הממוקם בדרך כלל מאחורי האסלה. אם אתם לא מרגישים שהאסלה סתומה מאוד, תוכלו לנסות לשפוך מים חמים לאסלה מגובה מסוים לפני השימוש במשאבה – זה יכול לעזור בהמסת הסתימה על ידי דחיפת הסתימה דרך הצינור והכי ידידותי לסביבה. דרך ידידותית לפתוח את האסלה.

השאירו לחצי שעה כדי שהגוש ישתחרר מעט, ואז מלאו דלי במים חמים ושפכו אותו לאסלה בערך מגובה המותניים: כוח המים יעזור להסיר את הבלוק. חום המים החמים יכול לפעמים לפרוץ סתימה ללא כל משקעים, כך שזו יכולה להיות טקטיקה טובה אם אתם סותמים את השירותים בבית של חבר ולא רוצים להתבייש לבקש משאבה.

ברגע שהמים נמצאים בטמפרטורה הגבוהה ביותר האפשרית (מתחת לרתיחה; כל דבר גבוה יותר יכול לשבור קערות חרסינה)

שפכו את המים סנטימטר מתחת לשפה כדי למנוע הצפה. אם המים מתנקזים לאט מדי, אפשר לנסות לשמן את הניקוז. המשאבה עובדת כשהיא טבילה במים, יש לוודא שיש מים באסלה – להוסיף מים במידת הצורך (לא לשטוף כדי להוסיף עוד – בסיכון של בלגן גדול עוד יותר, להוסיף באמצעות דלי או אסלה). ברגע שהשטיפה מתרחשת, תנו לאסלה כמה שטיפות מלאות כדי לוודא שהכל יעבור בצורה חלקה מומלץ לבצע גם שטיפה לקווי הביוב.

וודא שאתה מוזג לאט כי אינך רוצה שהתגובה הכימית המוגזת ששני המוצרים הללו גורמים לקפוץ מהאסלה שלך

מוזגים כחצי כוס מלאה לאסלה, מטפטפים חומר ניקוי רגיל לשטיפת כלים מסביב לאסלה כך שתיצור טבעת מסביב לקו המים, ואז חוצים את המים עם המים. קח את המשאבה וסגור את היציאה של צינור הניקוז באסלה כדי ליצור אטימה.