פתיחת סתימות במקלחת – כך תתמודדו

פתיחת סתימות במקלחת

מקלחת היא דרך מרגיעה להתחיל את היום. עם זאת, בעיות ראש מקלחת כמו סתימה, דליפה ולחץ נמוך יכולות להפוך את החוויה הזו לפחות מהנה. מאמר זה בוחן כמה מבעיות ראש המקלחת הנפוצות ביותר וכיצד ניתן לתקן אותן.

מהי בעיה נפוצה של ראש מקלחת?

ראש מקלחת סתום היא בעיה שכיחה בה יכולים להיתקל אינסטלטורים, בעלי בתים ואפילו אורחים.

הצעד הראשון לקראת פתרון ראש מקלחת סתום הוא זיהוי סוג הסתימה. ניתן לעשות זאת על ידי הסתכלות על זרימת המים ואם היא יוצאת בזרם קבוע, אז אין סתימה. אם זרימת המים איטית או לסירוגין, ייתכן שיש בעיה בצנרת או בצינור.

אם יש לך צינור חיצוני המחובר לראש המקלחת שלך, הסר אותו ובדוק אם יש פסולת בתוכו. אם זה לא עובד, אז אולי תצטרך להזעיק עזרה מקצועית מאינסטלטור כדי לשחרר את הסתימה של ראש המקלחת שלך.

כיצד אוכל לתקן את ניקוז המקלחת שלי?

1) פתח את סתימת הניקוז בעזרת בוכנה

2) נקו את הניקוז עם סודה לשתייה וחומץ או אקונומיקה

אם יש לך סתימה בניקוז המקלחת שלך, אולי אתה תוהה איך לתקן את זה. חשוב לדעת שהשלב הראשון הוא למצוא את מקור הבעיה.

ישנם שני סוגים עיקריים של סתימות: סתימות הנגרמות משיער וסבון, וסתימות הנגרמות ממשקעי מים קשים. ניתן להסיר שיער וסבון באמצעות בוכנה או אינסטלטור מומחה, בעוד משקעי מים קשים יש צורך להסיר בעזרת חומר ניקוי כימי או חומר ניקוי מבוסס אנזים.

אם יש לך סתימה בצינור האמבטיה שלך, יכול להיות שהצינור קטן מדי לכמות המים שמגיעה דרכו. אתה יכול לנסות לפתור בעיה זו על ידי התקנת מיכל הרחבה על הברז או ראש המקלחת שלך.

כיצד לשחרר את סתימת ראש המקלחת בעצמך

  • – מהו ראש מקלחת?
  • – איך זה עובד?
  • – למה זה נסתם?
  • – איך אתה יכול לשחרר את זה בעצמך?

ישנן סיבות רבות לכך שראש מקלחת עלול להיחסם. יכול להיות שראש המקלחת נפל או שמשהו הונח בצינור הפסולת.

כדי לפתור בעיה זו, אתה צריך כמה כלים וחומרים בסיסיים:

– מפתח ברגים, -דלי או קערה, -בוכנה, -מגבת וקצת נוזל כלים.

– התחל במילוי הדלי במים חמים והוספה של מעט נוזל כלים. המים החמים יעזרו לרכך את הסתימה ואילו נוזל הכלים יעזור להמיס אותה. דחוף את הבוכנה כלפי מטה על הדלי והחזק אותו שם במשך 10 דקות כדי ליצור מספיק יניקה כדי לשבור סתימות בצינורות שלך. לאחר מכן הסר אותו ובואו נראה אם זה עזר לנקות

2 דרכים שבהן תוכל למנוע ולשחרר סתימה של ראש מקלחת

מאמר זה יסקור את הדרכים השונות בהן ניתן למנוע ולשחרר סתימה של ראש מקלחת.

מניעת סתימות

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי למנוע סתימות הוא לוודא שאתה לא מכניס שום שיער, סבון או כל דבר אחר לביוב. זה יעזור להבטיח שאין הצטברות של חומר, שעלול לגרום לסתימה בעתיד.

פתיחת סתימות:

אם גיליתם שראש המקלחת שלכם נסתם, אז זה הזמן לעשות מעשה ולשחרר את הסתימה בהקדם האפשרי! דרך אחת שבה ניתן לעשות זאת היא באמצעות בוכנה או כל סוג אחר של חפץ בעל צורה וגודל דומים כדי לדחוף את הסתימה. אתה יכול גם לנסות

כולנו יודעים שהמקלחת היא אחד החלקים הטובים ביותר של היום שלנו. זה הזמן עבורנו להירגע ולהירגע מהלחץ של היום שלנו. למרבה הצער, יש הרבה סיבות מדוע לא נוכל ליהנות מהמותרות הזו כל יום. לדוגמה, ייתכן שיש לנו ראש מקלחת סתום או צינורות שקפאו בחורף.

אל תדאג בכל זאת! אנחנו כאן חברת תרמו פרו אינסטלטורים כדי לעזור לך לפתוח את הסתימה של ראש המקלחת ולמנוע מהצינורות המציקים האלה לקפוא כדי שתוכל ליהנות שוב ממקלחות הבוקר שלך!