פתרונות הצללה למרפסת שמש

  • by

סיכום:

<a href='https://n-aluminum.co.il/%d7%a4%d7%aa%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%a6%d7%9c%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%a9/'>פתרונות הצללה למרפסת שמש: סיכום

לקראת עונת הקיץ, חשוב למצוא את פתרונות ההצללה הטובים ביותר למרפסת השמש שלכם. אם אתה מחפש כמה רעיונות, הנה כמה פתרונות שכדאי לשקול.

1) בחרו צמחים שגדלים לגובה ומספקים צל במהלך היום: שיחים כמו אזליה, רודודנדרון וטקסוס; עצים כמו אקליפטוס או ברוש; או גפנים כמו ויסטריה.

2) לשתול עצים ננסיים במיכלים הניתנים להזזה לפי הצורך.

3) התקן סוככים על הבית שלך כדי לתת לך קצת הקלה מהשמש.

4) הצב סוכת או פרגולה עם סבכות או גפנים כדי לספק צל.

פתרונות הצללה למרפסת שמש: סיכום:

מרפסת שמש יכולה להיות תוספת מצוינת לבית שלכם. הוא מספק לכם מקום להירגע וליהנות מהשמש, אבל זה יכול להיות גם חם מאוד ולא נוח במהלך הקיץ. הפתרון הוא התקנת פתרונות הצללה שלא רק ישמרו על קור רוח אלא גם יעניקו פרטיות מעיניים סקרניות. ישנם סוגים שונים של פתרונות הצללה מהם תוכלו לבחור, בהתאם לצרכים שלכם.

רעיונות לצללים למרפסת שמש מתחת ל-150$

ישנם פתרונות הצללה למרפסת שמש רבים הקיימים בשוק. חלקם יקרים וחלקם סבירים. האפשרות הטובה ביותר היא למצוא את הפתרון המתאים שיהיה סביר ויתאים לצרכים שלך.

המאמר מספק רשימה של רעיונות לצל מרפסת שמש מתחת ל-$150.

יש הרבה אפשרויות כשמדובר בגוונים למרפסת שמש. אתה יכול לקנות אחד יקר או להכין בעצמך. עם זאת, אם אין לך את הזמן או את הכישורים לכך, אתה יכול לקנות אחת מהשמשיות הזולות והסבירות הללו למרפסת השמש.

1) https://www.amazon.com/gp/product/B00U2NQY6O

2) https://www.amazon.com/gp/product/B00U2NQWXE

3) https://www.amazon.com/gp/product/B00U2NQXZK

מהי טרסת שמש?

מרפסת שמש היא חלל בבניין המיועד לשמש בשעות היום כהרחבה של אזור המגורים.

מרפסת שמש היא אזור חיצוני המספק תאורה ואוורור טבעי עבור חללי מגורים, כגון מטבחים וחדרי רחצה. סוג זה של חלל יכול להיות תוספת נהדרת לכל בית, אבל הוא מלווה בכמה אתגרים. אחד מהאתגרים הללו הוא הצללה, אותה ניתן להשיג באמצעות סוגים שונים של פתרונות.

הפתרון הראשון הוא באמצעות פרגולה או סבכה, שהם מבנים העשויים מעץ או מתכת שיכולים לספק צל על כל המרפסת. פתרון שני יהיה שימוש בצמחים ועצים, אשר לא רק מספקים צל אלא גם עוזרים לנקות פחמן דו חמצני מהאוויר. ולבסוף ישנם גווני שמש, שהם מסכי חלונות נשלפים שחוסמים אור ועדיין מאפשרים זרימת אוויר דרכם.

מרפסת שמש היא מרחב חיצוני שבו אנשים יכולים לבלות זמן רגוע בשמש. הוא משמש בדרך כלל כאזור מנוחה או בילוי.

מרפסות שמש בנויות לרוב עם קירות זכוכית כדי לאפשר כניסת אור טבעי ועבור הדיירים ליהנות מנופים של החוץ. עיצוב מרפסת שמש משתנה בהתאם למספר האנשים שישתמשו בה ולמה הם ישתמשו בה.

חלל שמש הוא סוג של מרפסת שמש הכוללת סלון חיצוני, עם ריהוט ושאר שירותים לנוח או לאכול בחוץ. חדר שמש הוא סוג נוסף של חלל שמש שיש לו אזור סלון פנימי הנפתח לחלל חיצוני, כמו בריכה או גינה.