מבוא לפלטפורמות מימון המונים
פלטפורמות מימון המונים הן דרך מצוינת להתחיל קמפיין. הם מציעים יתרונות רבים, כמו היכולת להגיע לקהל גדול והזדמנות לקדם את הקמפיין שלך באמצעות מדיה חברתית.
פלטפורמת מימון המונים היא אתר המאפשר לאנשים או ארגונים לגייס כסף באמצעות תרומות מקוונות מהציבור הרחב. מימון המונים נקרא גם מיקור המונים או מיקור המונים, אשר הוגדר כ"פרקטיקה של מימון פרויקט או מיזם על ידי גיוס תרומות כספיות ממספר רב של אנשים, בדרך כלל באמצעות האינטרנט". מימון המונים יכול לשמש למטרות אישיות ועסקיות כאחד.
פלטפורמת מימון ההמונים הראשונה הושקה ב-2009 על ידי חברה אמריקאית בשם ArtistShare. מאז, חברות רבות אחרות נכנסו לחלל הזה עם דגמים ומאפיינים שונים.
מימון המונים הוא דרך לגייס כסף מאנשים רבים כדי לממן פרויקט או רעיון. אנשים פרטיים יכולים לתרום סכומי כסף קטנים לפרויקט ובתמורה הם יקבלו עדכון על התקדמות הפרויקט ולעיתים אף פרס על תרומתם.
ישנן פלטפורמות רבות המקדמות מימון המונים כמו קיקסטארטר ואינדיגוגו. פלטפורמות מימון המונים אלו נהדרות עבור יזמים, אמנים, ממציאים ועוד שזקוקים למימון עבור הפרויקטים שלהם.
מבוא: הבעיה
שיווק דיגיטלי הוא תעשייה בקצב מהיר ומשתנה ללא הרף, עם מגמות חדשות שצצות כל הזמן. משווקים תמיד מחפשים את הדבר הגדול הבא כדי להפוך את מסעות הפרסום שלהם לאפקטיביים יותר. עם זאת, יש מגמה אחת שמשווקים מנסים לנצל במשך שנים: קידום ממומן.
הבעיה עם קידום ממומן היא שהוא טוב רק כמו התוכן שהוא משתמש בו. לכן חשוב שיהיה לך משאב אמין של תוכן איכותי לשימוש בקמפיינים שלך, ואתה יכול למצוא זאת ב-Sponsed Promotion Hub!
חלק זה מספק מבוא על מה שמרכז קידום ממומן עושה וכיצד הוא יכול לעזור למשווקים ליצור מסעות פרסום טובים יותר.
הבעיה שצריך לטפל בה היא היעדר מימון לפרויקטים של קיקסטארטר. ישנן פלטפורמות מימון המונים שונות זמינות לקידום פרויקט קיקסטארטר אך הן גובות עמלות. מאמר זה ידון כיצד לקדם פרויקט קיקסטארטר מבלי לשלם עמלות כלשהן ואת החסרונות של השימוש בפלטפורמות אלו.
מטרת מאמר זה היא לספק מידע כיצד ניתן לשווק את פרויקט הקיקסטארטר שלהם מבלי לשלם עמלות כלשהן ואת החסרונות של השימוש בפלטפורמות אלו.
שיווק את הקמפיין הממומן שלך
הקידום הממומן הוא דרך לקדם מוצר או שירות באמצעות תשלום עבור שטחי פרסום במאמר חדשותי, בבלוג או בפוסט במדיה החברתית.
ישנם שני סוגים של מבצעים ממומנים:
1. מיקום מוצר/שירות: המפרסם משלם עבור פרסום פרסומת בתוכן.
2. תוכן ממומן: המפרסם משלם עבור יצירה והפצה של תוכן חדש.
הקידום הממומן הוא דרך מצוינת לגרום לעסק שלך לראות יותר אנשים ולהפוך אותו לנגיש יותר ללקוחות פוטנציאליים.
ישנן דרכים רבות לקדם קמפיין מימון המונים. הדרך הפופולרית ביותר היא להשתמש באסטרטגיית השיווק באזז. אסטרטגיה זו כוללת שימוש במדיה חברתית, בלוגים ופלטפורמות מקוונות אחרות כדי ליצור באזז סביב מסע הפרסום שלך. חשוב שיהיה לך מושג מה אתה צריך כדי להצליח בגיוס כספים לפני שתתחיל את הקמפיין שלך.
דוגמה טובה לקמפיין מימון המונים מוצלח היא "אסטרטגיית השיווק של מימון המונים" מאת דיוויד סיטמן גרלנד בקיקסטארטר. הוא עשה מחקר על מה שהוא צריך כדי להצליח בגיוס כספים והשתמש באסטרטגיית השיווק הבאז בהצלחה רבה.