רפואה אסתטית מומלצת

  • by

המועצה האמריקאית להתמחויות רפואיות (ABMS) עדיין לא מציעה הסמכת מועצת המנהלים ברפואה אסתטית, כך שתחום עיסוק זה פתוח לרופאים בעלי ניסיון משתנה. התמקדות בשיפור איכות החיים והרווחה הכללית, כמו גם במניעת השפעות ההזדקנות, התמחות רפואית זו מייצגת התפתחות ברפואה פנימית. רפואה אסתטית מבוססת על יסודות מדע הרפואה, המשלבת רפואה כללית, כירורגיה, אנדוקרינולוגיה, רפואה פנימית, תזונה, דרמטולוגיה, אנגיולוגיה, אורטופדיה, פיזיולוגיה, כמו גם אנתרופולוגיה, פילוסופיה, חינוך, פסיכולוגיה וסוציולוגיה. רפואה אסתטית כוללת את כל הפרוצדורות הרפואיות שמטרתן שיפור המראה ושביעות הרצון של המטופלים, תוך שימוש בהליכים קוסמטיים לא פולשניים וזעיר פולשניים.

הליכים רפואיים אסתטיים הם אופציונליים מכיוון שהם משפרים משמעותית את איכות החיים

הפעילות החברתית ובריאות הנפש. חלק מהמטופלים אף חווים פציעות וסיבוכים משירותים כאלה. חלק מהמטופלים אינם מועמדים אידיאליים לניתוחים קוסמטיים. חשוב לאסתטיקאים לקחת בחשבון את החסמים הפוטנציאליים הללו כאשר מייעצים למטופלים לגבי ניתוחים קוסמטיים.

צמיחת תעשיית הקוסמטיקה מחייבת את כל ספקי הקוסמטיקה להרהר בקודי האתיקה והפרקטיקה שלהם ולהבטיח שהם לטובת המטופל

על הספקים לשקול כיצד הוספה או הוספה של שירותי קוסמטיקה תשפיע על איכות חייהם והנאה מהתרגול. על מנת לספק באופן הולם צורך אסתטי, נדרשת לרוב גישה רב תחומית או צוותית. גורמים אלו גרמו בהכרח לרופאים בעלי התמחויות שונות לספק שירותים אסתטיים.

פייס קר קליניקס היא קליניקה מקצועית המבצעת טיפולי אסתטיקה במודיעין

שירותים ונהלים שלא הוכחו כיעילים על ידי רופאים ניתנים לרוב בעלות משמעותית למטופלים

אשר רופאים רבים רואים בהם חריגה מהפרקטיקה הרגילה של הרפואה המודרנית. הציבור מאמין בדרך כלל שרופאים מבצעים הליכים קוסמטיים במקום לסמוך עליהם אצל קוסמטיקאית לא מיומנת. ישנה התעניינות גוברת גם מצד רופאים/רופאי שיניים המציעים טיפולים אסתטיים שמעולם לא הוכשרו בהם במהלך השכלתם הרפואית, ומציבור מבולבל שלא יוכל להבדיל בין קוסמטיקאי מוסמך ללא איש מקצוע.

צמיחת המגזר נובעת ככל הנראה גם מהעובדה שהעיסוק ברפואה אסתטית

שבעבר היה תחום השמור רק לרופאי עור ומנתחים פלסטיים, מתנהל כיום על ידי אנשי מקצוע אחרים; סקר משנת 2014 דיווח כי עד 22% מרופאי המשפחה מספקים כיום צורה כלשהי של רפואה אסתטית ואסתטית בעיסוקם. רופאים כלליים, כמו גם מנתחי פה ולסת, רופאים מיילדים-גינקולוגים, מנתחים כלליים ועוד רופאים ומנתחים רבים אחרים, מציעים גם ניתוחים קוסמטיים וגם אפשרויות לא ניתוחיות. השחקניות העיקריות בשוק הרפואה האסתטית העולמית הן Johnson & Johnson, Allergan, Syneron Candle, Galderma, Solta Medical, Alma Laser, Hologic (cynosure) ו- Lumenis. מעבדות גלדרמה, שנוסדה ב-1981, היא אחת השחקניות הפועלות בשוק העולמי.

AGR Medical

היא ספקית סיטונאית של מוצרי קוסמטיקה מבית אלרגן, מעבדות גלדרמה ו-Merz Pharmaceuticals. אלרגן מציעה מוצרים לטיפוח העיניים, גסטרואנטרולוגיה, מערכת העצבים המרכזית ורפואה אסתטית. Merz North America Inc. מפיצה מוצרי קוסמטיקה של Merz Pharmaceuticals בכל 50 מדינות ארה"ב. AMP MEDICAL PRODUCTS היא מפיצה עולמית של מוצרי יופי למקצועני יופי, קמעונאי יופי גדולים ורופאים.

לדוגמה

באפריל 2017, אלרגן רכשה את ZELTIQ Aesthetic, חברת טכנולוגיה רפואית. אסתטיקה רפואית היא כינוי כללי לכל הפרוצדורות הקוסמטיות והמונחות על ידי רופא שמטרתן לשפר את המראה. בשונה מהפרקטיקה המוקדשת לכירורגיה פלסטית, שהיא תהליך של שחזור או תיקון של חלקים בגוף באמצעות השתלת רקמות, הן בטיפול בפציעות והן למטרות אסתטיות, התרגול האסתטי מטפל רק בחולים בריאים המעוניינים לשפר את עצמם. רווחה כללית באמצעות הליך אסתטי כירורגי או לא כירורגי.
למידע נוסף בנושא של רפואה אסתטית מומלצת במודיעין מומלץ לגלוש לאתר facecareclinics.com

הסמכות כגון AAAMS CE Approved Aesthetics 101 Training יהפכו אותך למומחה רפואי אסתטי מוסמך

חינוך להליך אסתטי מועיל למטופלים בכך שהוא מספק את התוצאות הטובות והבטוחות ביותר ומבטיח שהתרגול שלך עולה על המתחרים ללא הכשרה. מטופלים צריכים להבין שהם נמצאים בידיים הטובות ביותר של ספקי טיפול אסתטי, וקורסי AAAMS מספקים את האמון הזה. בהקשר זה, אנו מאמינים כי המחקר שלנו יכול להגביר את הידע על הפרופיל האסתטי של המטופל על מנת להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר האפשרי.

גינקולוגיה אסתטית היתרון האמיתי של עיסוק ברפואה אסתטית

הוא סוג הטיפול שמציעים הרופאים למטופליהם. מטופלים רבים מעדיפים לקבל טיפול אצל רופא מנוסה ומיומן, גם אם הדבר אינו מצריך השכלה רפואית. לקוחות מעדיפים ללכת לרופא לצרכים קוסמטיים מכיוון שיש להם השכלה והכשרה מיוחדת. רופאים וספקים שאינם רפואיים עשויים לקבל הכשרה קלינית בפרוצדורות קוסמטיות ומוצרי בריאות, תרופות והתקנים באמצעות תכניות המשך רפואיות פורמליות, כמו גם הכשרה המוצעת על ידי ספקים ספציפיים עבור המכשירים הרפואיים, המוצרים ו/או התרופות שלהם.

ללא קשר להליך

יושרה אתית חיונית בעיסוק ברפואה. רפואה אסתטית היא תת התמחות של פרקטיקה רפואית וכירורגית הכוללת קבוצה רחבה של התערבויות רפואיות, לרבות פרוצדורות מונעות, זעיר פולשניות וכירורגיות תוך שימוש ברקמות אנושיות, המבוצעות על ידי רופאים מתקדמים מוסמכים ורשומים, רופאי שיניים ואחיות כדי לשמור, לשפר או לשחזר את הגוף הפיזי. , רווחה פסיכולוגית ו/או חברתית של מטופלים תוך שימוש בשיטות המשלבות שיקולים רפואיים ואסתטיים למטופל (ספטמבר 2021).