מגברים להשכרה

מגברים להשכרה

Studio Instrument Rentals (SIR) היא חברת הקו האחורי המקורית של אמריקה ונותרה מובילה בתעשייה בכל שלבי תעשיית הבידור. מגבר המיקרופון מיני פאפי גרסה 2 של Mozegear מציע טווח דינמי רחב של רווח של 74 dB בטווח של 60 dB. ה- MA-5000i הוא מגבר כוח סטריאו מקצועי מבית Crown Audio, המתאים כמעט לכל יישום.

בקרת המגבר לתצוגת פונקציה ומצב זמינה אופציונלית כשלט רחוק. מעגל נעילת בטיחות, המשתמש במתג בטיחות חיצוני לנעילה, כלול גם כן במסירה. גרסת ה- Rack-Head Black זמינה גם כמגבר Class D מובנה.

זה מפחית את הצורך בגוף קירור וממזער את הגודל והמשקל הכללי

מגבר הספק D המובנה מציע איכות צליל ללא דופי, מכיוון שהוא יכול לשלוט על כל מגוון הרמקולים וארונות הגיטרה הקלאסיים. במידת הצורך, תוכלו לעבור למגבר Class D או להמיר את הפרופילר המונע שלכם ליחידה ברמת קו לצורך הקלטה. מידע נוסף תוכל למצוא באתר https://stickr.co.il/

ארבעת האפקטים ממוקמים בערימה של מגבר קדם מגבר עם ארבעה עמודות ומגבר כוח מובנה. העיכוב וההדהוד שמספק השפיכה גורמים לכך שזנב הקול לא ינותק בעת החלפת אסדות.

מערבולת DA2 מונעת על ידי כמה קווים מבודדים, המוזנים על ידי מקור קלט יחיד. כל פלט מקורקע ומוגבה לרמתו, ונשלט על ידי נורית חיווי קליפ.

הפלט של מגבר הספק האוסטרלי AMH3-600 כולל זוג בלוקים ומסוף 4 פינים מחבר דיבור לכל ערוץ. כאשר משתמשים בתצורת מונו / סטריאו, משתמשים במבנה גשר עם עמודי כריכה.

אלה יכולים לשמש כחלק מעיצוב משדר / מקלט עבור אותות בעלי הספק נמוך ללא צורך בהגברת רעש גבוה או רעש פאזה. מגברי הפס הרחב שומרים על רמות רעש נמוכות ומספקים רווח שידור מתון ברוחב פס רחב.

מגבר לינארי מגבר ליניארי מסוגל לספק ביצועים לינאריים באיכות גבוהה, כלומר הוא שומר על קשר לינארי פרופורציונלי בין קלט לפלט. מגברים לינאריים פותחו כדי לייעל את הליניאריות ואת מאפייני האות האחרים בתנאי עומס שונים.

מגברים הם מצרך חם שאתה יכול לשכור

ויש אינספור סיבות לכך שאתה צריך לשכור מגבר. לשיחת הקלטה, מגבר משולב עוצמתי להופעה במקום הגדול ביותר שלכם או מגבר רשות יעיל לשימוש בתערוכה או בשירות הכנסייה, יש לנו את מה שאתם צריכים – מממיר עוצמתי במשקל היחידה הגבוה ביותר שלכם! מגברי EMC להשכרה שלנו כוללים גל נסיעה, שפופרת, מיקרוגל ורבים אחרים. מידע נוסף על מגברים באתר https://a144.co.il/

מגבר הגיטרה Powerhead של Kemper Profiler

הוא רק חלק אחד מני רבים בגב מלאי ההשכרה שלנו. אנו מספקים ציוד לרוב להקות בית הספר המבקרות בנאשוויל, כולל כיסאות. תגלה שמצבי השכרה מתחזקים על ידי המכשיר, מלאי היחידות המובנות מבית ATEC והיכולת לרכוש מכשיר כדי לעמוד בדרישות הבדיקה שלך.

מגבר גיטרה Kemper Profiler Powerhead הוכרז כמגבר פורץ דרך על ידי גיטריסטים ברחבי העולם והיה מגבר הגיטרה הדיגיטלית הראשון שתפס במדויק את הצליל הדינמי המלא של גיטרה או מגבר בס

הדבר התאפשר על ידי תפיסת טכנולוגיה רדיקלית המוגנת כפטיל ™.